Saturday, July 5, 2014

Anti Penuaan Terbaik Adalah Dari Ramuan Semulajadi

Tahukah anda di mana SHAKLEE telah menemui satu PENEMUAN REVOLUSIONARI dalam anti-penuaan pada tahap sellular. Bukan itu saja, anti penuaan ini adalah yang terbaik di dunia.

Dibangunkan hasil dari penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee yang merupakan Syarikat No.1 makanan tambahan di Amerika.

Produk yang telah terbukti berkesan ini adalah VIVIX. Hasil kajian yag dijalankan, ramuan VIVIX telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular iaitu:-

Melindungi dan membaiki sellular DNA.
✤ Memberi impak positif kepada pengawalan genetik.
✤ Menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru mitochondria).
✤ Melambatkan pembentukkan protein AGE (Advanced Glycation End products)

Di samping itu juga secara tidak langsung VIVIX dapat memelihara kesihatan jantung, otak, sistem imun, sendi, perlindungan antioksidan dan juga peningkatan tenaga.

RAMUAN VIVIX
Dihasilkan dari ramuan semulajadi iaitu:

✤ MUSCADINE GRAPE 
Sejenis anggur liar yang mempunyai 20 kromosom dipercayai dapat mengukuhkan profil polyphenolnya dan berpotensi memberi manfaat ke atas kesihatan. Mengandungi asid ellagik dalam kepekatan yang tinggi yang menunjukkan mempunyai ciri-ciri menghentikan kimia penyebab kanser, anti virus dan anti bakteria.

✤ PURPLE CARROT
Sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytokimia termasuk carotenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes.

✤ ELDERBERRY (SAMBUCUS NIGRA)
Satu daripada manfaat Elderberry adalah keberkesanannya dalam mengubati simptom flu, terutama sekali influenza B. Juga mengandungi flavonoids, yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat sekaligus dapat mengukuhkan sistem imun melawan jangkitan virus dan bakteria.

✤ POLYGONUM CUSPIDATUM
Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun adalah tumbuhan perenial yang besar berasal dari Asia. Merupakan sumber komersial RESVERATROL yang memberi banyak manfaat dalam kesihatan dan membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

Dapatkan ANTI PENUAAN TERBAIK di dunia yang dihasilkan selepas bertahun-tahun penyelidikan oleh Shaklee.


Berita baik untuk anda. Bulan ini ada promosi untuk VIVIX. Beli 6 PERCUMA 1. Dengan pembelian ini secara automatik anda mendapat KEAHLIAN PERCUMA.

Keahlian PERCUMA boleh diperolehi apabila anda membuat pembelian 2 botol VIVIX dan ke atas.

Sebarang persoalan berkenaan promosi VIVIX dan pendaftaran keahlian boleh hubungi saya Ina. Bersedia membantu menjawab sebarang kemusykilan anda.



No comments:

Post a Comment