Thursday, July 17, 2014

Bayi Kuat Meragam Adalah Berpunca Dari Kesilapan Ibu Ketika Hamil

Peringatan kepada ibu-ibu hamil. Jangan stress yang sayang. Tahukah anda, ibu hamil yang mengalami stress sehingga harus mengambil ubat untuk menenangkan dirinya akan memberi kesan kepada janin yang dikandung. Ia akan mempengaruhi interaksi antara ibu dan anak dan juga mempengaruhi cara pandangan si ibu dalam menangani segala tingkah laku anaknya kelak.

Itu adalah kajian yang telah dilakukan oleh Dr. Stephen J. Sheinkopf dari Brown Medical School di Rhole Island, Amerika Syarikat. Hasil kajian yang dilakukan terhadap 394 orang ibu hamil yang mengalami stress atau kemurungan mendapati ia akan memberi kesan negatif pada perilaku bayi terutama dalam tempoh empat bulan pertama.


Bayi anda mungkin akan kuat meragam, menangis dan tidur tidak tentu masa dalam tempoh itu. Oleh itu, sebagai ibu hamil anda harus berusaha untuk menikmati dan mensyukuri kehamilan anda sekalipun anda mengalami pelbagai alahan dan masalah.

Mungkin ini dapat membantu anda. SET KEHAMILAN SHAKLEE.


Ketahui Fungsi vitamin yang terkandung dalam Set Hamil ini.

Vita-Lea (Multivitamin)
✔ Membantu pertumbuhan tisu
✔ Dapat menggelakkan anemia / tekanan darah rendah. Umum diketahui jika ibu hamil mengalami masalah tekanan darah rendah dikhuatiri boleh terjadinya risiko pendarahan serius sewaktu bersalin.

B Complex
✔ Anti stress terbaik. Membantu memberi mood yang lebih ceria.
✔ Dapat menggelakkan kecacatan janin seperti spina bifida.
✔ Membantu pembentukkan sel-sel darah merah.

Vitamin C
✔ Dapat menggelakkan masalah gusi berdarah.
✔ Dapat menggelakkan dari mudah terkena demam dan selsema.
✔ Dapat mencantikkan kulit.

Ostematrix
✔ Dapat menggelakkan gigi dan tulang cepat reput.
✔ Dapat menggelakkan dari rasa kebas dan kejang ketika berada dalam keadaan cuaca sejuk,
✔ Dapat membantu mengurangkan simptom gastrik.

Omega Guard
✔ Membekalkan DHA untuk ibu dan perkembangan otak bayi.
✔ Memelihara paras kolestrol ibu hamil.
✔ Dapat memelihara kesihatan sendi ibu hamil.

Energizing Soy Protein (ESP)
✔ Merupakan soya Non-GMO yang mengandungi 9 asid amino yang penting untuk membekalkan tenaga berterusan, memperbaiki sel untuk mencantikkan kulit, memudarkan parut dan stretch mark.

Adakah anda sedang HAMIL ketika ini. Masih tercari-cari untuk mendapatkan makanan tambahan untuk kesihatan anda dan juga bayi. Dapatkan Set Hamil ini sekarang.


Untuk membuat belian, anda boleh KLIK di atas dan ikut arahan yang diberikan. Sungguh MUDAH dan SELAMAT. Boleh juga berhubung terus dengan saya untuk mendapatkan informasi mengenai lain-lain produk Shaklee.


No comments:

Post a Comment