Sunday, July 6, 2014

Kekal Cergas Dengan Minuman Elektrolit Performance Drink Shaklee

Sekarang ini bulan Ramadhan di mana umat Islam diwajibkan berpuasa. Bulan yang mulia dan diberkati Allah.

Ada Hadis yang diriwayatkan oleh Imam Ahmad dan Imam Nasa'i:
"Telah datang kepadamu Ramadhan, bulan berkah, Allah mewajibkan kamu berpuasa, pada bulan ini pintu-pintu Syurga dibuka dan pintu-pintu Neraka ditutup, syaitan diikat, dan di dalamnya terdapat malam yang lebih baik dari seribu bulan."

Dalam menjalankan ibadah puasa, kita pasti inginkan badan agar kekal cergas untuk melakukan kerja seharian. Tahukah anda di bulan Ramadhan antara produk HOT yang mendapat sambutan adalah Performance Drink Shaklee dan ia WAJIB ada di rumah anda. Kenapa?

Performance Drink adalah minuman elektrolit. Tubuh badan manusia terdapat beberapa elektrolit utama iaitu Sodium Ion, Magnesium Ion, Chloride Ion, Calcium Ion dan Potassium Ion. Fungsi elektrolit adalah untuk mengawal keseimbangan air dalam badan dan menghasilkan impuls elektrik yang digunakan oleh saraf-saraf dan otot-otot badan.

Performace Drink minuman elektrolit Shaklee berbeza dari minuman elektrolit jenama lain yang berada di pasaran. Ia tidak bergas serta mempunyai kelebihannya tersendiri. Antaranya ialah:-

❥ Ia terbukti secara klinikal dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air.
❥ Performance Drink juga mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain.
❥ Campuran Elektrolit OPTI-LTYE™ proprietari dengan campuran unik karbohidrat dapat memberikan tenaga segera dan berkekalan bagi menyokong hidrasi optimum.
❥ Terbukti secara klinikal:
Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan Performance Drink Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.
❥ Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

INFO: Sekiranya elektrolit di dalam badan menjadi tidak seimbang atau terganggu ia boleh membawa maut. Antara tanda yang boleh dilihat jika badan kekurangan air yang terlampau ialah dapat dilihat kulit bibir mengelupas atau anda mula terasa mual.

Dapatkan PERFORMANCE DRINK SHAKLEE yang dapat memberikan tubuh anda tahap hidrasi lebih baik berbanding air biasa.


Untuk membuat belian terus boleh klik di atas dan ikut arahan yang diberikan. Mudah dan selamat. Boleh juga hubungi saya untuk mendapat informasi mengenai lain-lain produk Shaklee.




No comments:

Post a Comment