Monday, July 7, 2014

Berpuasa dengan Mighty Triple Gem

Mighty Triple Gem mengandungi 3 produk Shaklee yang sering menjadi rebutan ketika bulan ramadhan. Set ini dapat membantu anda kekal cergas dan bertenaga dan dalam masa yang sama dapat mengurangkan dehidrasi.

Mighty Triple Gem terdiri daripada:
1. Meal Shakes
2. ESP
3. Performance Drink

Set ini sesuai diambil oleh semua golongan termasuklah ibu menyusu yang berpuasa tanpa perlu risau kuantiti pengeluaran susu. Ibu yang sedang mengandung yang ingin berpuasa juga tidak perlu risau mengenai pembesaran janin. Set ini juga sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah gastrik, mereka yang selalu kerja luar atau kerja keras dan golongan warga emas.
Sekiranya anda terlambat bangun untuk bersahur atau anda tidak ada selera makan, Mighty Triple Gem sudah memadai untuk membantu anda terus kekal bertenaga dalam menjalankan ibadah puasa.

Meal Shake dan ESP (Energizing Soy Protein) didatangkan dengan perisa vanilla. Gabungan keduanya mengandungi 9 asid amino yang lengkap bagi keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.

Manakala Performance Drink pula dapat membantu mengekalkan kandungan air di dalam badan dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah badan dari dehidrasi. Merupakan minuman yang digemari para atlet. Berperisa oren. Amat sesuai untuk ibu menyusu yang berpuasa kerana banyak tenaga dan bendalir yang dikeleuarkan ketika proses menyusu.

Pada bulan-bulan lain selain dari Ramadhan anda boleh menggantikan set ini sebagai sarapan pagi anda. Bukan sahaja ia membantu meningkatkan tenaga malahan membantu memberi daya tumpuan setiap hari.

Kekalkan kecergasan anda seperti biasa. Dapatkan SET MIGHTY TRIPLE GEM untuk anda seisi keluarga.


Untuk membuat belian terus boleh klik di atas dan ikut arahan yang diberikan. Mudah dan selamat. Boleh juga hubungi saya untuk mendapatkan informasi mengenai lain-lain produk Shaklee.



No comments:

Post a Comment