Saturday, January 11, 2014

Sembelit dan Bau Badan: Atasinya dengan Alfalfa Shaklee

Alfalfa Shaklee merupakan Formula Shaklee Signature yang dibangunkan oleh Dr. Shaklee dalam tahun 1950-an yang dikenali sebagai "Raja Segala Tanaman". Diperbuat daripada tanaman Alfalfa (Medicago Sativa) secara organik di California yang bebas dari pestisid, herbasid dan menggunakan bahan kompos/baja bebas kimia sahaja. Medicago Sativa memiliki gred yang paling tinggi di kalangan tumbuhan alfalfa.
Alfalfa Shaklee
Tumbuhan ini mengambil masa sekurang-kurangnya 2 tahun untuk membesa dan akarnya boleh mencapai sehingga 20 kaki ke dalam tanah untuk menyerap pelbagai nutrisi. Daun alfalfa dari Shaklee hanya dituai apabila ia telah mencapai tahap kematangan mutlak kerana daun yang matang kaya dengan klorofil.
Daun-daun ini akan dikeringkan dengan udara secara semulajadi bagi mengekalkan nutrisi yang terkandung di dalamnya. Manakala bahagian lain yang tidak penting akan dilupuskan. Kemudian, daun-daun yang telah dikeringkan tadi akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet. Keseluruhan proses ini dijalankan di bawah pengawasan dan kawalan Shaklee yang sangat ketat dan teliti.
PENTING!!!
Alfalfa sangat bagus untuk usus Anda! Ini adalah satu berita baik untuk mereka yang mengalami masalah bau badan dan sistem penghadaman.
Tahukah anda, sistem penghadaman yang baik adalah asas kepada tubuh yang sihat? Semasa proses pembersihan badan, bahan buangan akan disalurkan kepada 5 organ perkumuhan yang utama untuk dikumuhkan iaitu kulit, buah pinggang, kolon, paru-paru dan hati.
Jika kita berusaha untuk badan kita tetpi membiarkan sisa buangan terkumpul dengan banyak di dalam organ perkumuhan tanpa memastikan ia dibuang dengan cara yang sepatutnya, sisa buangan ini pasti akan diserap semula ke dalam sel badan kita!
Bagaimana kita boleh mengetahui badan kita telah terbeban dengan pengumpulan sisa toksin? Ketahui simptom-simptonnya.
◕ Penghadaman yang tidak sempurna
◕ Sembelit
◕ Kembung perut
◕ Kelesuan
◕ Berat badan naik
◕ Keadaan kulit yang tidak sihat
◕ Tekanan mental
◕ Tidur yang tidak lena
◕ Ruam kulit, sakit tekak
◕ Daya tumpuan lemah
◕ Sakit kepala, mulut berbau
◕ Tahap glukos darah yang tidak seimbang
◕ Mukus berlebihan dan badan berbau


Pengamal perubatan semula jadi percaya bahawa simptom-simptom ini menunjukkan tahap toksin dalam badan adalah sangat tinggi.
Anda disarankan untuk mengambil Alfalfa kerana sifat klorofilnya yang anti-bakteria. Jika kita mengambil alfalfa, bakteria punca bau akan dapat dihapuskan.
kebaikan alfalfa
Selain itu Alfallfa dapat membantu:
◕ Melegakan sembelit
◕ Meningkatkan kesihatan sistem penghadaman
◕ Menyokong kesihatan usus
◕ Membantu menyahtoksinkan badan
◕ Membantu mengurangkan berat badan
 

Masih lagi dalam MOOD PROMOSI TAHUN BARU. Dapatkan Alfalfa untuk membantu menyahtoksinkan dari badan anda.
Hubungi saya untuk pertayaan produk, konsultasi dan harga.
Ina Eryna
♥ Shakle Independent Distributor [ID No : 887918] 
♥ Contact No: 019 263 2602
♥ Email: iroslina@gmail.com
♥ Laman web: Priority is YOU
♥ FanPage: Jom Sihat dan Cantik


No comments:

Post a Comment