Saturday, November 23, 2013

Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee

✔ Anda berminat untuk menjana pendapat secara sambilan atau tetap dengan Shaklee?
✔ Ingin menyertai dan mendapat bimbingan dari keluarga besar saya yang terdiri daripada insan-insan hebat?
✔ Bosan dengan jadual kerja yang memaksa anda untuk berpisah dengan keluarga?
BAGAIMANA CARANYA UNTUK MENJADI AHLI SHAKLEE?
Pendaftaran boleh dilakukan melalui dua cara iaitu:-
1. Membayar Yuran Pendaftaran sebanyak RM75 (Semenanjung) atau RM85 (Sabah/Sarawak). Yuran keahlian adalah SEKALI SEUMUR HIDUP.
ATAU
2. Membuat pembelian melebihi 200 points UV (Unit Value) dalam 1 RESIT (bersamaan dengan RM670 Semenanjung dan RM850 Sabah/Sarawak) untuk melayakkan anda mendapat keahlian PERCUMA.
Anda boleh menghubungi saya dan saya akan uruskan pendaftaran keahlian anda atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 887916 sebagai SPONSOR.
MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN
Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak payah maintain points bulanan atau minimum belian. Melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu. Tetapi jika makan sendiri, share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je, tak perlu risau nak maintain-maintain atau minimum perchase.
Anda juga TIDAK DIWAJIBKAN untuk membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian!
KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
1) Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% less than retail price)
2) Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. ===> Gunakan produknya, kumpul points dan bila anda dapat certain points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Even makan sendiri pun dah boleh dapat bonus. Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Jimat kan !!!
3) BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR.
4) Dapat menyertai SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk-produk Shaklee.
5) Mereka yang register dengan saya, akan dimasukkan ke dalam group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia-rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Banyak yang boleh diperolehi di sini juga mendapatkan AURA KEJAYAAN melalui testimoni mereka yang telah berjaya dalam perniagaan online ini.
Khidmat nasihat PERCUMA akan diberikan kepada anda. Usah risau. Anda tidak akan dibiarkan terkapai-kapai tanpa hala tujuan sendirian. Kami sedia membantu.
Kejayaan bermula apabila kita dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Mulakan langkah kejayaan anda hari ini. Anda akan merasai aura positif mereka meresapi anda!
SELAMAT DATANG
Saya mengucapkan Selamat Datang kepada ahli-ahli Shaklee yang baru mendaftar di bawah group Priorityisyou. Sekiranya berminat untuk menjadi ahli, boleh terus hubungi saya di iroslina@gmail.com. Boleh call/SMS/WhatsApp WeChat menerusi nombor 0192632602.
Amalkan kehidupan yang lebih sihat. Pilihlah yang selamat dan semulajadi. Jom ber'Shaklee'!!
Nutrisi-Kesehatan-Shaklee

No comments:

Post a Comment