Thursday, November 21, 2013

Vitamin E dengan Grape Seed Extract

Vita E Grape Seed Extract
Adakah anda tahu apakah KEGUNAAN VITAMIN E. Antaranya:
1. Ia bertindak sebagai sumber antioksidan dan mampu melindungi tubuh kita daripada kanser, penyakit jantung, strok, katarak dan juga penuaan kulit.
2. Ia juga berperanan sebagai penjaga dinding arteri yang menghalang kolestrol jahat “Bad Densiry Lipoprotein” (LDL) daripada teroksida. Jika keadaan ini berlaku maka ia akan menyebabkan arteri tersumbat dan seterusnya ia akan mengundang serangan jantung.
3. Vitamin E juga bertindak untuk menjaga sel dan DNA daripada rosak. Apabila kerosakkan berlaku ia boleh menjadi kanser.
4. Vitamin E sangat berguna jika disapu pada tempat melecur atau terluka dan ia akan cepat pulih.
5. Vitamin E boleh mengurangkan dan mengawal simptom menopous.
Vitamin E Shaklee
Ia adalah semulajadi dan kadar penyerapannya adalah lebih baik sekurang-kurangnya dua (2) kali ganda berbanding dengan Vitamin E sintetik. Ia dihasilkan dari minyak sayuran dan mengandungi selenium yang melengkapkan fungsinya.
Setiap kapsul gel lembut memberikan:
• 400IU vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
• Membantu dalam memelihara kesihatan baik.
Dihasilkan tanpa perasa, pewarna dan pemanis tiruan.
Kini ia diperbaharui dengan tambahan GRAPE SEED EXTRACT (ekstrak biji anggur). Apakah kelebihannya:
• Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai khasiat kesihatan iaitu protien, lipid, karbohidrat dan polifenol
• Kuasa antioksidan polifenol adalah 20 kali lebih baik dari vitamin E dan 50 kali lebih baik daripada vitamin C. Ia amat berkesan untuk mengatasi masalah kanser serta amat baik untuk awet muda. Juga memainkan peranan penting dalam memelihara kecantikan. Selain itu grape seed extract terbukti berkesan dapat menguatkan sistem imun badan, menurunkan paras kolestrol, menghalang pembentukan darah beku dan dapat melegakan masalah berpunca daripada urat timbul.
• Melambatkan proses penuaan.
• Salah satu phenol yang ditemui dalam biji anggur ialah OPC (oligomeric Proanthi Cyanidin). Ia lebih tulen berbanding kumpulan fitonutrien yg lain). OPC ni memelihara tubuh dari penuaan sebelum tiba masanya. OPC juga terikat dengan kolagen. Secara ringkasnya, procyanidin ini membantu kulit lebih elastik, membuatkan seseorang nampak muda secara semulajadi.
Penafian:
*This statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases
Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee, sila hubungi saya:-
Ina Eryna
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 887916 ]
♥ Contact No: 019 263 2602
♥ Emel: iroslina@gmail.com
♥ Laman web: http://priorityisyou.blogspot.com/
♥ FanPage: http://www.facebook.com/pages/Jom-Sihat-Dan-Cantik/

No comments:

Post a Comment