Friday, November 22, 2013

VIVIX Shaklee

revo
Merupakan satu PENEMUAN REVOLUSIONARI dalam anti-penuaan pada tahap sellular. Setahun yang lalu, Shaklee memperkenalkan Vivix™, supplemen revolisionari anti-penuaan dalam pertarungan melawan penuaan pada tahap sellular. Lebih 1 JUTA botol Vivix™ telah pun DIJUAL.
Vivix™ merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan selama bertahun-tahun oleh Shaklee yang merupakan syarikat NO. 1 supplemen makanan di Amerika.
Di dalam kajian makmal, ramuan Vivix™ telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellullar.
bahan utama
4 Mekanisma Penuaan Pada Tahap Sellular
> 1 Kerosakkan DNA
Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panang umur.

Ramuan Vivix™ melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
> 2 Pengawalan Genetik
Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru menunjukkan ramuan Vivix™ akan mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
> 3 Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel
Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel juga turut menurun.

Ramuan Vivix™ menggalakkan biogenesis (pembentukkan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
> 4 Penimbuhan Protein AGE
Penimbuhan berlebihan protein AGE (Advanced Glycation End Products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix™ adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

No comments:

Post a Comment