Wednesday, November 20, 2013

Manfaat Advanced Joint Health Tablet

Apakah itu sendi (joint)?
Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang temulang yang memberi sokongan dan membantu kita untuk bergerak. Ia terdiri dari tulang rawan (tulang yang lembut), ligamen, tendon, dan cecair sinovia (bertindak sebagai pelincir) yang memberi keselesaan dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.
Apabila umur semakin meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Keadaan ini akan mendatangkan rasa tidak selesa pada sendi.
Advanced Joint Health dapat melegakan dan membantu keadaan di mana adakalanya kita menghadap computer dalam jangka waktu yang lama yang menyebabkan rasa sakit belakang, tengkuk, lutut, atau pun terasa sakit pada bahagian tangan ketika menggangkat benda berat atau membuat sesuatu perkara dalam tempoh yang lama, seperti menulis dan sebagainya.
Advanced Joint Health Tablet memberi manfaat kepada sendi dalam 3 cara.
 Menyokong keselesaan sendi:
Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan.
 Bertindak sebagai ‘kusyen’:
Ekstrak jagung membantu mengekalkan tulang rawan.
 Memelihara tisu penyambungan yang sihat:
Zinc, copper, manganese dan vitamin C merupakan nutrient penting dalam kesihatan sendi dengan bertindak membekalkan sokongan nutrient untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.
Manfaat AJH
Mengikut clinical test yang telah di buat, kesannya dah boleh dirasai seawal 5 hari selepas penggunaan. Untuk membuktikannya sendiri, anda boleh mendapatkan Advanced Joint Health Tablet pada HARGA PROMO ISTIMEWA pada bulan ini.
Hubungi saya untuk mendapatkannya.
Ina Eryna
♥ Shaklee Independent Distributor [ ID No : 887916 ]
♥ Contact No: 019 263 2602
♥ Emel: iroslina@gmail.com
♥ Laman web: http://priorityisyou.blogspot.com/
♥ FanPage: http://www.facebook.com/pages/Jom-Sihat-Dan-Cantik/

No comments:

Post a Comment